View Single Post
Sitat av BrageP Vis innlegg
Premisset her er at trådstartar, om eg har forstått han rett, meiner to ting:

1. Han har aldri røykt cannabis.
2. Han visste ingenting om at kompisen hadde eit lite drivhus med cannabisplanter i leilegheita han vart funnen av politiet i.

Han har allereie tilstått i avhøyr med politiet at han har røykt cannabis. Vi har altså plassert ein cannabisrøykar heime hjå ein som dyrkar cannabis i stor stil.

Sjølvsagt kan det vere relevant om cannabisrøykaren veit korleis plantene ser ut, dersom det er klart sannsynleg at trådstartar har sett plantene, og dermed ikkje berre tilfeldigvis har vore på feil stad.

Dette har altså ingenting med kva som er straffbart og ikkje, men om truverd, for det er snakk om to indisiar som styrkar kvarandre.
Vis hele sitatet...
Ja du forstår han rett.

Nei det er ikke relevant, er da totalt ulogisk å broadcaste i hele narkogjengen at "hei kom hjem og se på plantene mine".

Det er logisk å være hjemme hos en som selger hasj og kjøpe der, det er logisk å røyke sammen, men der stopper grensen for hva som er fornuftig å ta med som indisier.
Det å være på besøk er ikke ulovlig. Selve plantingen har ikke TS noe med og skal da ikke dømmes, det skal heller ikke taes med i betraktningen.

Med den tankegangen kan en da ikke gå på besøk noe steder, jeg røyker, andre røyker, skal jeg i frykt ikke gå på besøk fordi det kan hende noen har en plantasje?

Mulig du ikke er enig men jeg kan ikke forstå hvordan i 2017 og google at å vite utseendet på en plante er relevant. Jeg visste da hvordan en fitte så ut får jeg så en irl.