View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Viare er det jo åpenbart av interesse kvifor du havna i avhør. Politiet dreg jo ikkje folk inn frå gata og spør om dei har brukt hasj - dei har ein mistanke som gjer at dei innkaller til avhøyr, og den er åpenbart ein del av vurderinga som ligg til grunn for forelegget.
Vis hele sitatet...
Jeg har også blitt tatt for bruk og besittelse Og jeg kan garantere deg at hvis du har blitt tatt for bruk/ besittelse eller oppbevaring av hasj eller andre ulovlige saker kommer politiet til å følge litt ekstra med på deg hvis de ser deg, og du blir lettere stoppet og sjekket hvis de som arresterte deg ser deg...

Men hvis du røyka , så vil jeg anbefale deg å bare ta å betale forelegget, ellers blir det bare mye pes med politiet, advokater og dommere... pluss at det fort blir mye dyrere
Spesielt hvis du allerede har innrømt det i avhøret.

Men det er riktig som blir sagt her at du kan trekke forklaringen din og du trenger ikke å komme med en grunn heller... du kan bare si at du skal trekke den og det er det, de har ikke krav på noe forklaring på hvorfor du vil trekke den Men hvis du føler eller mener at du bør gi en forklaring, så kan du bare si at du var nervøs og forvirret i avhøret pga. situasjonen

Det er ikke så ille straff på bruk av cannabis uansett... Men at det ikke er lovlig som sprit feks. er helt utrolig :O det er et av det minst skadelige stoffet man kan ruse seg på av alt! (inkl. tobakk og alkohol)

Lykke til uansett