View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Kan si at jeg som psykisk og fysisk B-menneske først etter formiddagen hver dag er opplagt og kreativ, og egentlig elsker jeg tida ifra kl 16 og utover, fordi da har kroppen og psyken "kommet seg inn".

Til trådstarters spørsmål tror jeg at kroppen og psyken har kommet over stadiet den ikke er "alert" eller "kreativ", som kan vare 8-10timer inn i en dag etter at du har våknet. Med andre ord, som jeg nevnte i andre avsnitt - du føler deg opplagt fysisk og psykisk utover kvelden og også natta - og kan holde det gående godt utover neste dag. Derimot! >>hvis du er våken noe særlig mer enn 2 dager sier den kreativiteten du følte rett og slett farvel..

.................

@Skeetonez: sikker på at det faktisk var psykose?? Må si det skal litt til før du havner i psykose, trass 3 våkedøgn og stort alkoholinntak på slutten. Vel og merke, jeg har vært der selv i lignende situasjon, altså laaaangt nachspiel etter 2 våkedøgn, det føltes _wierd_ for hodet og jeg oppførte meg småmerkelig og snakket litt usammenhengende, -sånn at folk faktisk kommenterte det - - men etter alle kriterier var det meget langt unna psykose.
Sist endret av aeon_illuminate; 27. oktober 2012 kl. 00:20.