View Single Post
Da jeg var på Hove med en gjeng uten noe planlagt på forhånd var jeg våken i 40 timer uten søvn, da var det bare generelt slitsomt å leve. Fikk heller ikke mye søvn de neste 30 timene etterpå. Kan vel prøve å forklare historia for de som er interessert

Først var jeg våken fra 12tiden dagen før vi dro, så holdt jeg meg våken natt til avreise, så reiste vi nedover å var der klokken 12 på formiddagen (ca. 24t uten søvn) så tok vi buss bort til Hove å chillan litt i det gode været å sjekka ut plassen, så begynte konsertene. Vi var på konserter fra 6 til 2tia på natta (38 timer) da vi skulle tenke på å komme oss tilbake til flyplassen for å reise hjem dagen etter. Først tok vi en ferge over til Arendal, så spurte vi oss fram til Harebakken eller hva det het for å vente på en buss. Først der fikk jeg lagt meg ned på en benk uttafor en statoil i fosterstilling med en regnponcho rundt meg som jeg hadde fått gratis på festivalen. Der sov jeg i ca. 40 minutter før bussen kom hvor det ble enda litt mer soving, så kom vi fram til Flyplassen på morgenen hvor vi sov litt nå og da helt til ettermiddagen når flyet skulle gå. Flyet ble kansellerte å Norwegian hjalp ikke med NOE SOM HELST, så da tok vi en buss og et tog til Gardermoen for å prøve oss der, men heller ingen avganger før mandag. Ingen hadde penger til hotell, nesten ikke penger til mat. Løsningen ble at pappa måtte ringe til Norwegian kundeservice å kjefte på dem for at de skulle booke oss inn på et hotell til dagen etter på skaffe flyreise hjem. Det ble omsider greit, å vi fikk en natt på et hotell i nærheten hvor jeg heldigvis fikk tatt meg en dusj å få litt over 3 timer søvn (for så å putte på svette konsertklær igjen)

Dagen etterpå kom vi til Gardermoen hvor vi nok en gang måtte stå i informasjonen til Norwegian for at de hadde kun registrert reise for 2 når vi var 3 stykker som skulle fly hjem. Ikke nok med det, men de hadde satt oss på venteliste så det var kun flaks at vi faktisk fikk fly hjem da det var veldig fult hele dagen.

Jaja, vel hjemme utsvettet og fortsatt veldig på minussiden med søvn så finner jeg en random fyr i senga mi som hadde vært på vorspiel til bror kvelden før. Jaja, jeg fikk gingern ut av senga å skiftet trekk før jeg tok den lang varm dusj å la meg til å sove etterpå. AHHHHHHH
Men neida... 5 timer etterpå skal den andre broren min ha et nytt vors, så da er det fult leven nede i stua å jeg hadde ikke annet valg enn å gå ned å begynne å drikke med dem.

Huff, skal aldri glemme disse 3 dagene. Har aldri følt meg så lei og utmattet i hele mitt liv. Og det har aldri vært så godt å legge seg i sin egen seng.

Muligens litt dårlig forklart da jeg skrev det i all hast.
Sist endret av tgod; 26. oktober 2012 kl. 16:54.