View Single Post
husker da jeg var 15 år og jeg havnet alltid i slosskamper. Skolen lå ikke langt unna politistasjonen (50-100m), dette var da ikke i skoletiden, var i en ferie tror jeg. Men onkel blå hadde sett hele episoden mellom meg og en annen som dengte løs på hverandre rett ved skolen/fotballbanen, og jeg fikk han andre i bakken til slutt å kastet meg over han å fortsatte å slå, da kom jo selvfølgelig snuten ned for å stoppe meg/snakke med oss (eller meg). Jeg sto med ryggen til da de var på vei mot oss, så merket ingenting før de var 10 meter bak meg. Da jeg merket at det var onkel blå la jeg på sprang mot en liten skog, sprang, hoppet, tok tak i greiner og følte meg som rene Tarzan selv kom meg ut på andre siden, løp over en grusvei og merket at politiet hadde kommet etter meg, kom meg over et gjerdet og så gikk det ganske sakte framover når jeg måtte krysse elva, men var et par steiner som stakk opp der hvor det var en del strøm, så klarte å komme meg forbi strømmen og bare hoppet uti når jeg var forbi det værste, sprang videre innover skogen på andre siden av elva og snudde meg for å se om politiet forsatt fulgte meg, joda en politimann prøvde å gå på de samme steinene jeg hadde gått på, da han plutselig mister balansen og tok årets mageplask uti elva, klarte ikke jeg å løpe mer da jeg fikk så latterkrampe og var også ganske sliten. så gikk bare videre og kom til en kompis etter en stund. Ble sendt på politistasjonen dagen etter av min egen far da politiet hadde ringt han. På politistasjonen kjente han politimannen som hadde trynet i elva meg igjen og begynte å prate om jakten på meg dagen før, da han nevnte elva fikk jeg jo selvfølgelig latterkrampe igjen og vi begge to lo en stund før de tok en alvorsprat om at jeg måtte holde meg unna bråk osv.

Min far ble kontaktet da noen av de jeg var med hadde fortalt politiet hvem jeg var. Det gikk også bra med han jeg sloss mot, i dag ler vi begge to av den hendelsen, men kan ikke si at vi er bestevenner akkurat, men venner er vi

Ja jeg var en shitkid, er bare 4 år siden, men det er utrolig hvor mye mer voksen man blir på så kort tid, har heller ikke hadd noe med politiet å gjøre i etterkant av denne hendelsen bortsett fra å røyke litt (weed) på en fest en gang. Er heller aldri i noen slosskamper lenger
Sist endret av fourtwenty94; 4. august 2013 kl. 15:07. Grunn: glemte å fortelle hvordan de fikk tak i meg xD