Tråd: Rasister
View Single Post
Det er vel på ingen måte nokon som har prøvd å kriminalisere det å ha meininger, eller ytre seg om kor mange kjønn ein skal ha? At du får kritikk om du ytrer deg er ikkje det samme som at ytringsfridomen er innskrenka.

Vis meg kor t.d. FRI ønsker å kriminalisere det du påstår.
Vis hele sitatet...
Enkelt.

https://nypost.com/2016/05/19/city-i...nder-pronouns/

"Employers and landlords who intentionally and consistently ignore using pronouns such as “ze/hir” to refer to transgender workers and tenants who request them — may be subject to fines as high as $250,000."

Du har misforstått fundamentalt. Dei kjemper jo ikkje for at alle skal vere like. Tvert fuckings imot. Dei kjemper for retten til å vere forskjellige, og at det at dei vel å vere forskjellige ikkje skal vere eit lovleg diskrimineringsgrunnlag! Du snur problemstillinga fullstendig på hovudet!
Vis hele sitatet...
De kan gjerne være hva de vil for meg. Mitt problem er at de kriminaliserer og forfølger de som mener noe ufordelaktig om dem.

Seier du i innlegget der du dreg offerkortet:
Vis hele sitatet...
Det jeg sier er riktig. Dette er policyen til youtube:

Hate speech is not allowed on YouTube. We remove content promoting violence or hatred against individuals or groups based on any of the following attributes:

Age
Caste
Disability
Ethnicity
Gender Identity
Nationality
Race
Immigration Status
Religion
Sex/Gender
Sexual Orientation
Victims of a major violent event and their kin
Veteran Status

If you see content that violates this policy, please report it. Instructions for reporting violations of our Community Guidelines are available here. If you have found multiple videos, comments, or a user’s entire channel that you wish to report, please visit our reporting tool, where you will be able to submit a more detailed complaint.

Hvis du mener noe ufordelaktig om noen av disse offergruppene, kan du lett bli rapportert og innholdet ditt tatt ned, og kontoen sagt opp.

Twitter, facebook og instagram er tilsvarende samkjørt.