View Single Post
Det var en ferie en stund tilbake som jeg og en kompis hadde kjøpt litt ekstra brunt for å kunne røyke stort sett hver dag i to uker, som var så lenge ferien varte.

Det var mange kompiser som kom med pc'r og diverse på hybelen, men var fortsatt bare meg og kompis (kaller han X) X som røyka, en dag vi hadde starta lett med WoW og et par bongtrekk fant vi ut at vi skulle ta solarium!

Etter en litt noia gåtur kom vi frem til solariumet, vi var da 5-6 stk, bestemte 2 av kompisene for at de skulle ikke grilles i "homsegrill" og satt seg til å vente på venterommet.

Jeg ligger da i solariumet og har det knall, lys og varme på alle kanter, plutselig hører jeg: "Hva gjør dere!? Kom dere ut! Og hørte en av kompisene svare: "Vi kjenner dem jo.." og så et smekk i ei dør. Stillhet.

En av kompisene som tok solarium ved siden av spør forsiktig: "Hva skjedde nå?" Etter litt frem og tilbake kom vi frem til at de to som satt å ventet hadde kikket over kanten på en av 'båsene' for å si et eller annet og en vakt hadde sett dem å antok at de var kikkere.

Vi ruslet ut å da krydde det plutslig av autoriter, folk med "Vakt" på ryggen overalt, jeg følte at alle kikket stygt på meg. Litt borti gangen satt de to kompisene å surmula, mumlet noe om: "Ble jo kasta ut av et solarium mann!"

Historien er ikke *BAM* morsom, men var en veldig morsom hendelsesforløpelse for oss som var der. Humrer litt selv når jeg tenker på det ^^