View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hadde en episode på en uke med vrangforestillinger (type jeg kan jo være jesus, men jeg tror jo ikke på gud, og uansett var det jo han som sa det ikke jeg type greie, bare vås), sleit med å
Sove og spise skikkelig siden covid traff. Lurte på om noe har hatt lignende opplevelser med aduvanz/elevanse? Dosen er 50mg aduvanz og 10 mg Attentin på ettermiddagen, var endel angst men ingenting i forhold til ritalin.

For å svare på spørsmålet ditt så tror jeg at du burde prøve 30mg på morgenen og så 50mg ved behov, kanskje unngå å ta det så sent da søvn er svært viktig for at medsa skal funke skikkelig.

Har noen peiling om underernæring kan gjøre at medisinen (Lisdexampf) kan hope seg opp da man får lav blodprosent og ikke får «delt» prodrug versjonen skikkelig å det bare baller på seg til man blir manisk? Var en god kombo av kraftig underernæring og søvnmangel etter 5-5 mnder med 3-5 timer og masse personlig stress, så var fortjent å få en liten wakeup call, men faen er kjipt å legge weeden på hylla��