View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av zldeep Vis innlegg
Godt, da har du gitt meg nok informasjon til at jeg vet hva som er vits å spørre om.

Når det gjelder din påstand om at jeg ikke leter nok så har jeg funnet tett på 3000 stk i år, men har de tre siste gangene jeg har lett, i et område der det burde florere, funnet totalt 15 stk. Nå snakker vi 7-8 timer med leting, og nesten nada altså. Derfor spør jeg om det KAN ha vært for mye regn. Dette er bare min andre letesesong, så jeg vet ikke bedre.
Vis hele sitatet...
Jeg mente ikke å sikte krassheten mot deg spesifikt, det er bare at veldig mange kommer med dette samme spørsmålet, og da lurer jeg på om de i det hele tatt har giddet å lese førsteinnlegget.
Eventuelt kanskje noe er uklart så det virker som om all informasjonen ikke blir nevnt i det første innlegget? Jeg har prøvd å være så omfattende og grundig som mulig.

Man blir bare litt furten når man har komprimert ganske mye informasjon slik at det skal være lett tilgjengelig på ett sted og så virker det som om folk driter i å lese det, men det er jo mitt problem :P