View Single Post
Sitat av argh Vis innlegg
Hvilket poeng? At dersom man får lov til èn frihet skal alle andre ha lov til sine "friheter"?
Vis hele sitatet...

Ja er det ikke det DLF sier da?

Individet skal ha full selvbestemmelsesrett over egen kropp og eget liv.
Vis hele sitatet...
Det være seg røyke hasj eller kjøre bil så mye og så fort man vil! Det er mitt liv! Jeg bestemmer alt selv. Det er på grensen til idioti-politikk, og dersom dere ikke ser det, fordi dere er så opphengt i legaliseringsbiten av politikken dems, gir jeg opp.

Jeg prøvde å vri diskusjonen tilbake til topic, men det var vanskeligere enn jeg trodde. Likevel, hevder du mentalment at det er jeg som bør slutte å benytte meg av norske debattfora, selv etter det mest useriøse innlegget jeg har sett på forumet her. Så jeg quoter meg selv:

Sitat av reklame
For å fortsette litt ontopic, tror jeg ALDRI at Norge kommer til å tillate en slik grad av personlig frihet. Det er fordi, som jeg nevnte i forrige posten min, at menneske klarer ikke å styre et fellesskap og et samfunn dersom det er en slik personlig frihet. Vi mennesker er altfor egoistiske til det desverre, og det vil ende med struktur lik null og kaos.
Vis hele sitatet...
Dette inkluderer selvsagt narkotikapolitikken dems også, og annen representert narkotikapolitikk som nevner ordet "selvbestemmelse" og "sinn".

..La oss håpe for forumet sin del, at du sparer deg for slike salver. Vi har trossalt private meldinger, dersom du virkelig ikke finner ord og motdebateringsargumenter.
Sist endret av reklame; 31. juli 2009 kl. 16:07.