Har det vært noen tilfeller av nevnte opioider i det hele tatt som er blandet med diverse piller eller annet kjøpt ulovlig? Folk stresser jo som gale når det kommer til dette men det har så og si ikke vært noen kjente tilfeller, eller tar jeg feil her? Jeg er vel en av de få som faktisk ønsker å gå tak i opioider som fentanyl, og hadde ønsket at det forekommet hyppigere eller i det hele tatt.
Men amfetamin vs quetiapine, så skal quetiapine i teorien dempe de mest stimulerende effektene av amfetamin til tross for at FK(Felleskatalogen) ikke nevner noen for for interaksjon her. I min erfaring så er interaksjoner svært lavt med nevnte stoffer, Seroquel er langt mer effektivt på å motvirke en rekke andre stoffer som feks MDMA.
Når det gjelder benzoer så sitter de fleste veldig kort i urin i forhold til andre stoffer som cannabis, er jo snakk om bare noen få dager. Problemet med.å kjøpe ting på gata er at det kan inneholde noe helt annet, hvis du tror du har kjøpt en type benzo så kan det gi utslag på en helt annen enn den du tror du har