View Single Post
Jeg har googlet litt rundt og fant ut at det er en del pågående rettssaker mot dette firma i Østerrike, Australia osv. et tråd på hegnaronline lister opp alle skandalene forbundet med dem. Og jeg fikk også besøk av bekjent og ble tilbudt å kjøpe kortet til 20 000... vel, jeg liker pengene mine godt, og tenker godt om før jeg kjøper noe til 300,- så da gikk denne bekjenten til en veldig feil person... jeg investerer mye i huset og faste ting som jeg skal ha lenge, men rabatt-kort? neeeiii.... og hvis man velger gratis- varianten, så får man jo kun 2% rabatt! Altså dette får man jo hver dag overalt, ikke bare 2, men 30, 50, 70, pluss alle ta 3 betal for 2, synes vi får ganske gode rabatter her i Norge, + mannen er flink til å prute ned priser på byggevarer og sånt, så da sparer vi hundrevis av 2% allerede, hvorfor skal jeg bry meg om noe nytt kort? Jeg har ikke Coop kortet engang, låner det hvis det er bra tilbud på noe jeg vil ha - det skjer 1 gang per 3-4 år kanskje. Så jeg sa ganske pent nei, men jeg tenker på alle stakkars menneskene som sier ja. De har jo en familie å forsørge, kanskje små barn, og det er penger de heller skulle brukt på barna sine enn på å fylle opp lommene til han som står bak dette (han er fra Østerrik btw, info fra wikipedia).