View Single Post
Har noen spørsmål om hasj..

Hvor kommer hasjen fra? Blir den produsert i marokko? nepal? india?
Noen som har peiling? Største produksjonsland? Hvor kommer den norske hasjen fra?

Før i tiden var det noe vi kalte svarting, en helt sort hasj som var helt myk, med en egen lukt som en blei skikkelig kroppsstein av. Denne har jeg ikke sett på evigheter? Noen som husker den? Hvor kommer den fra?


Før i tiden var det den eneste virkelig myke hasjen på markedet. Nå finnes det en type som er myk. Den er litt mørk utenpå, men gulaktig inni, lukter merkelig, litt kvalmende. Men har bra funk.
Så snakket jeg med en fyr en dag, som tester hasjen med testkit. Han sa at over halvparten av hasjen han kjøper er syntetisk. Det har den vært siste årene. Det lukter som hasj, en blir fjern av den, men den er altså syntetisk...
Ikke vet jeg om dette stemmer.
En skulle tro at dersom det var sant ville vi ikke oppleve tørke, pga at den syntetiske hasjen var lettere å produsere...

Er vel ikke mange som bruker testkit på hasj. Selv har jag røyket flere typer og aldri tenkt at det ikke var vanlig hasj.

Har alltid likt de typene en blir rolig av, som er veldig muskelavslappende. Det blir vel gjerne sett på som indica, men ikke alle som er enige om dette.
Syns forøvrig at nesten all hasj er mer avslappende enn weed. Mulig jeg bare har fått sativa eller kraftig manipulerte planter.

Har liksom tenkt at hasj er bedre da det blir produsert naturlig der planter vokser godt naturlig. Men har ikke peiling, dette er bare basert på div dokumentar jeg har sett.
Kort sagt, jeg har ikke peiling.

Belær meg gjerne.