View Single Post
Sitat av Round Vis innlegg
Helt korrekt sprit er å foretrekke. Om du er villig til å ofre 1L sprit er en annen sak. Har eksperimentert med forskjellige utblandinger og har ikke oppdaget muggvekst ved 40%-60% ratio. Kun for å spare litt

Litt av tanken min ved å blande ut med så stort volum er at du minsker sjansen for feildosering. Ja du kan blande en sterkere konsentrasjon, men da er du nødt til å sørge for å være langt mer presis i oppmålingene. Tenk 10% feilmåling 1ml kontra 10ml.


Tenker du på tiden det tar før effektene er borte`?

Av personlig erfaring regner jeg 12 timer før effektene er helt borte. Dette medfører at det bør inntas så tidlig som mulig for å ikke forstyrre nattesøvnen. Peaken ankommer etter ~2 timer og kan oppleves en smule "energisk". Om mulig prøver jeg å unngå sosial kontakt da, da jeg muligens kan fremstå mer utadvendt enn mitt normale jeg. Aldeles ikke et problem, men kun mine observasjoner.


Mikrodosering av fleinsopp følger de samme prinsippene som ved LSD. Mål nøyaktig, noter egne observasjoner, på drop dager såvell fridager slik at du kan reflektere og følge med prosessen. Nettsiden Qon linket tidligere har også en side for fleinsopp, Essential guide to microdosing psilocybin mushrooms
Vis hele sitatet...
Jeg tenker 60% som sagt, og det er litt tricky. Jeg har ingen plan om å bli noe som helst påvirket av alkohol under dette prosjektet. Jeg leste feil ang halveringstiden til Lsd. Den er lenger enn hva jeg først trodde, er godt kjent med at effektene kan sitte i 12 timer, men har opplevd å trippe nesten 3 ganger så lenge ved veldig høy dosering tidligere.

Det ser ut som jeg må ta den "tungvindte" metoden for å få det slik jeg ønsker, ønsker å bruke en pipette. Da blir det å finne en passende flaske /m pipette. Jeg får bruke 1mg med lsd i sin flytende form. Må teste først, dryppe pipetten 80 ganger ned i tilhørende flaske for å se hvor mye den rommer, deretter måle for å komme nærmest mulig 25mcg som mulig. Jeg er veldig spent, og håper dette kan ha gode effekter hos meg.

Dette skal jeg bruke når jeg begynner å studere igjen, kanskje jeg blir overveldet med positive effekter, kanskje dette bare blir til hinder. Har ingen forventning, men håper jo såklart på førstnevnte.