View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av oriento Vis innlegg
Dongerino, skulle ønske du svarte på mine spm. men du viker unna! skjønner det er lettere for deg men diskusjonene her på freak blir ikke så åpen som den kan bli. spar meg "alle er gode" "jeg støtter alle"....

HVA VILLE DU VALGT OM DU VAR I MINE SKO? I EN GITT SITUASJON DER LANDET DELTE SEG I 2 ELLER 3??

Jeg vet hvilken rase jeg er, gjør du?
Vis hele sitatet...
Jeg aner ikke hvorfor landet skulle dele seg i 2 eller 3, og jeg aner forsåvidt ikke helt hva du snakker om heller.

Men la oss si at det du snakker om faktisk blir å skje, at landet blir splittet inn i ariske på den ene siden, nigerianske på den andre og mongolske på den tredje. Jeg vet akkurat hvilken side jeg ville valgt, og det er den FJERDE. Den delen som er imot denne splittelsen av samfunnet, den delen der alle slipper inn. Hvis det ikke hadde vært noen sånn del, så hadde jeg personlig startet den opp. Jeg er en karismatisk fyr og hadde nok fint klart å få med meg en hel haug med mennesker, og regner med at til slutt så hadde nok min fjerde gruppering klart å vinne, og vi hadde vært tilbake til start igjen.

Så der har jeg svart på spørsmålet ditt, jeg hadde valgt siden der etnisitet ikke var relevant. Siden som er mot rasisme og for frihet for alle.

Sitat av oriento Vis innlegg
hvorfor lar de ikke meg bli medlem da? jeg støtter alt de sier og likevel bli jeg avvist.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd? Hva sa de til deg?
Sist endret av Dongerino; 1. april 2016 kl. 02:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.