View Single Post
Do Not Conform
oriento's Avatar
81
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Pedigree-hundemat referansen min var rettet mot innvandringsdebatten og hvorfor jeg ikke vil ta en del i den, ikke mot debatten om SOO.

Natteravnen gjør heller ikke noe annet enn å vandre rundt, skal vi hive de ut av gatene for den grunn? Det blir alltids å finnes visse folk som er heslige og jævlige mennesker, men at noen er litt på høyresiden gjør ikke automatisk at man skal fryse de ut av samfunnet som rabiesbefengte hunder, og så fjerne menneskerettghetene deres.

De har bevist at de ikke gjør noe annet enn Natteravnen, de har medlemmer som ikke er rasistiske eller høyreekstreme (selv om de åpenbart har mange som er det) og de har bevist at de ikke er voldelige eller stygge mot folk. Så hvorfor så mye hat mot de?



Hvorfor i alle dager skulle hele landet dele seg i to og velge hver sin side? Jeg tviler helt ekstremt på at det blir å skje med tanke på hvor mye rasisme blir sett ned på her til lands.

Man trenger ikke å velge noen side. Jeg har ingenting imot Allahs soldater heller, jeg har akkurat samme synspunkt til Allahs soldater som jeg har til Odins soldater. Så lenge alle er snill og grei, gå gjerne tur i gatene.
Vis hele sitatet...
Skal vi virkelig ta strutsetaktikken og stikke hodet ned i sanden? Vi vet natteravnen og SOO og Allahs S, ikke kan sammenlignes. vi vet de to gruppen er ekstreme motpoler... og vi vet vi kan legitimere hva som helst med vår logikk. men denne virkeligheten kan vi ikke feie under teppe å late som det er ok... Mine spm angående muslimsk norsk kvinne var hypoteser. Hva vile du du valg i en hypotetisk situasjon der landet delte seg, sett fra mitt ståsted? hvordan skulle ville du stilt deg i en sånn situasjon?

La oss gjøre et sosialt forsøk, jeg kler meg i hijab og du skinner hodet og går med en jakke med nasjonalistiske symboler, vi finner en gate der vi vet SOO kommer, du angriper meg... så ser vi hva som skjer? så gjør vi motsatt og jeg kler meg i moderne vestlige klær, du går med lange løse bukser med lang kjortel over og angriper meg... så ser vi hva Allahs soldater ville gjort... så tar vi begge tilfellene og tester ut Natteravnen.. er du med?