View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av oriento Vis innlegg
Men så slutt å forsvare noe du egentlig ikke har noen formening om da, jeg vet eller mener pedigree er best, skal vi to krangle til en av oss dør fordi vi er uenige? de har ingenting godt å bidra med, og det vet jeg og det vet du frem til noe annet er bevist så har i ikke sett de norske SOO gjøre annet enn å vandre rundt, men skal vi virkelig late som vi ikke vet hva de "EGENTLIG" står for fordi ingenting har skjedd enda?
Vis hele sitatet...
Pedigree-hundemat referansen min var rettet mot innvandringsdebatten og hvorfor jeg ikke vil ta en del i den, ikke mot debatten om SOO.

Natteravnen gjør heller ikke noe annet enn å vandre rundt, skal vi hive de ut av gatene for den grunn? Det blir alltids å finnes visse folk som er heslige og jævlige mennesker, men at noen er litt på høyresiden gjør ikke automatisk at man skal fryse de ut av samfunnet som rabiesbefengte hunder, og så fjerne menneskerettghetene deres.

De har bevist at de ikke gjør noe annet enn Natteravnen, de har medlemmer som ikke er rasistiske eller høyreekstreme (selv om de åpenbart har mange som er det) og de har bevist at de ikke er voldelige eller stygge mot folk. Så hvorfor så mye hat mot de?

Sitat av oriento Vis innlegg
helt ærlig jeg bryr meg ikke om SOO eller andre grupper for den saks skyld, men jeg er i en utsatt gruppe og blir enten offer for den ene eller den andre gruppen... hvilken side ville du valgt om du var en "norsk" "muslimsk" kvinne for å føle deg trygg? ville SOO ha beskyttet deg eller Allahs soldater når hele landet deler seg i to og velger hver sin side...?
Vis hele sitatet...
Hvorfor i alle dager skulle hele landet dele seg i to og velge hver sin side? Jeg tviler helt ekstremt på at det blir å skje med tanke på hvor mye rasisme blir sett ned på her til lands.

Man trenger ikke å velge noen side. Jeg har ingenting imot Allahs soldater heller, jeg har akkurat samme synspunkt til Allahs soldater som jeg har til Odins soldater. Så lenge alle er snill og grei, gå gjerne tur i gatene.
Sist endret av Dongerino; 30. mars 2016 kl. 04:08.