View Single Post
Do Not Conform
oriento's Avatar
81
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Det er nettopp problemet, jeg har absolutt ingenting imot innvandringen. Jeg kan ikke "si det som det er" når det ikke er noen sannhet i det. Må man absolutt velge side i alle saker? Jeg har rett og slett ingen formening om det.

For å lage en liten sammenligning, hva smaker best av Pedigree og Purina hundemat? Bryr du deg om det?



Bare for å provosere liker jeg, det blir det god stemning av. At jeg er på vidden er godt mulig, men det plager ikke meg. Å velge side har jeg ikke tenkt å gjøre heller, for jeg bryr meg rett og slett ikke om hvilken hundemat som smaker best.
Vis hele sitatet...
Men så slutt å forsvare noe du egentlig ikke har noen formening om da, jeg vet eller mener pedigree er best, skal vi to krangle til en av oss dør fordi vi er uenige? de har ingenting godt å bidra med, og det vet jeg og det vet du frem til noe annet er bevist så har i ikke sett de norske SOO gjøre annet enn å vandre rundt, men skal vi virkelig late som vi ikke vet hva de "EGENTLIG" står for fordi ingenting har skjedd enda?

helt ærlig jeg bryr meg ikke om SOO eller andre grupper for den saks skyld, men jeg er i en utsatt gruppe og blir enten offer for den ene eller den andre gruppen... hvilken side ville du valgt om du var en "norsk" "muslimsk" kvinne for å føle deg trygg? ville SOO ha beskyttet deg eller Allahs soldater når hele landet deler seg i to og velger hver sin side...?
Sist endret av oriento; 30. mars 2016 kl. 03:47.