View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av oriento Vis innlegg
Jeg vet du ikke er rasist eller grusom, men jeg ser du lar deg bli revet med av holdninger du egentlig ikke kan stå inne får Dongerino. du vil ikke være imot pg du vil ikke være for.. bare si det som det er, du vil ikke ha all innvandringen, men du vil ikke at folk skal dø av den grunn.... joda du er god du! det er lov å mene det uten å bli helt ekstrem på det .
Vis hele sitatet...
Det er nettopp problemet, jeg har absolutt ingenting imot innvandringen. Jeg kan ikke "si det som det er" når det ikke er noen sannhet i det. Må man absolutt velge side i alle saker? Jeg har rett og slett ingen formening om det.

For å lage en liten sammenligning, hva smaker best av Pedigree og Purina hundemat? Bryr du deg om det?

Sitat av oriento Vis innlegg
bare for å provosere vil jeg legge til at DU er på vidden og en som meg kan aldri bringe deg hjem igjen :/ på tide å velge side Dongerino, for eller imot??
Vis hele sitatet...
Bare for å provosere liker jeg, det blir det god stemning av. At jeg er på vidden er godt mulig, men det plager ikke meg. Å velge side har jeg ikke tenkt å gjøre heller, for jeg bryr meg rett og slett ikke om hvilken hundemat som smaker best.