View Single Post
Sitat av Atsjonas Vis innlegg
Hvordan kan jeg fjerne lukt fra utstyret? Har nå prøvd å vaske det i såpe og tannkrem (med vann selvsagt), men lukten går ikke bort fra det. Er en litt sånn tobakkaktig lukt som ikke er noe digg
Vis hele sitatet...
Prøv med øl, hørt at det funker.
Har aldri hatt noe problem med lukt, kan være noe med at jeg vasker pipa jævla ofte.

Sitat av Atsjonas Vis innlegg
Noen som vet hvor man kan få kjøpt frukttobakk til vannpipe i oslo? Har bestilt noe fra www.hookah-shisha.com, men trenger noe før neste helg, og vet ikke om de kommer frem i tide.
Vis hele sitatet...
Du får kjøpt tobakk i de bodene på Youngstorget, de skal ha ca 150,- pr boks(Al-Fakher/Nakhla) er mulig å prute, jeg har vært der en del ganger så betaler som regel 100,-.

Er også en musikk sjappe i torggata(nesten ved Jakobs kirke) som selger tobakk rimelig men det er veldig varierende hva de har inne. vis-a-vi den musikksjappa er det en butikk som selger bra kull for 15,- pr pakke.

Har røyka vannpipe nesten daglig i 6 år så er det noe du lurer på er det bare å spørre...

Er et par enkle "mods" man kan gjøre for å gjøre pipa mye bedre, for eks gjøre stamma lufttett.