View Single Post
Sitat av sturla Vis innlegg
Hahahahaha. Roastbiff!

Orka ærlig talt ikke å lese gjennom alt du skriver, men i 99% av tilfellene der du ser/snakker til en utlending, så får du deg en på trynet.

For å være helt ærlig, så hadde jeg ofra såpass at jeg hadde sendt hjem hele pakket, for å få hjem de kriminelle.

Dere utlendinger(midtøsten, eksl. Israel) har en historie for å være noen barbariske råtasser, og bør ikke ha de samme rettighetene som normale mennesker dersom dere likevel skal komme til landet VÅRT. Husk at du ikke bør stille så mange krav, i og med at du er på BESØK. For du kommer aldri til å bli en nordmann, vær litt stolt av ditt eget land og husk at du er her midlertidig og på besøk, samma om du har statsborgerskap.

crycry

Dessuten er Islam synonymt med terrorisme og (kvinne)undertrykkelse.
Vis hele sitatet...
Jeg ser du er glad i ord som vårt/våre, fordi du ved et enkelt litterært virkemiddel prøver å late som om du snakker på vegne av "nordmenn". Du lærte sikkert om dette virkemiddelet i norsken på ungdomsskolen før du droppa ut.

Uansett: du snakker ikke på vegne av noen andre enn deg selv, og jeg aksepterer ikke at du bruker ordet "VÅRT" noensinne i framtida.