View Single Post
Trådstarter
243
Mange fine svar her, ser at tråden har utviklet seg...La meg oppdatere dere på det her'a var hos advokat forrige uke, har satt ut søksmål mot min tidligere arbeidsgiver, hvorfor spør dere? Jo fordi jeg ble kicka av sjefen uten å vite hvorfor,husker ordet finanskrise ble brukt,men det var bare en unnskyldnin. Usaklig oppsigelse sier advokat...... en annen ansatt fikk vite det før meg og har spredd denne informasjonen til folk,familie felles venner...og på toppen av alt ble jeg trua på livet, at jeg kunne dra tilbake til landet der jeg "kommer fra" fordi sånne drittsekker som meg kan holde seg unna dette landet, og at de skulle ødelegge mine fremtidige planer om videreutdanning... I ettertid forstår jeg hvorfor dette ble sagt, fordi folka er ikke utdannet og har jobbet me industri i ca 30 år av livet sitt, på tross av dette klarte ikke "han" å utføre jobben riktig, så kom en utlending og gjorde han til latter fordi han klarte å gjøre jobben bedre...Såpass lur som jeg har vøri, så har jeg tatt opp det meste som er sagt på tlf....Både av vitner som har hørt denne ansatte si dette ( hans egne familiemedlemmer ) Og han selv der han ringer til meg i panikk og ber om unnskyldning for at han har lagt ut rykter om at jeg har mishandlet min x kjæreste (absurd!!!!), og der han gir uttryk for at han ikke ønsker at jeg skal bli sparket fordi da har han ingen å snakke me en meg....

Jeg hadde planer om å sette igang skikkelig asswhopping, men har tenkt meg fram til at jeg ikke synker så lavt som disse folka. Hva annet en kortvarig glede ville det gitt meg, dessuten så ville jeg blitt stemplet som en av de gærningene til slutt...

Jeg har satt meg mål i livet som jeg skal nå, og som mange av dere har erfart så er det alltid humper, det er noe som hører til livet, denne humpen er litt svær, men jeg håper jeg kommer til nedoverbakken snart.

Jeg har noen generelle spm til den som gidder å svare her:
-Hvorfor er det sånn at Nordmenn sier at utenlanske skal jobbe og følge regler her i landet så er de fornøyd. Men samtidig på den andre siden så er det vanskelig for utenlandske å få seg jobb og bli godtatt i arbeidslivet?
( da snakker jeg ikke om den tiden vi er i nå med finanskrise, men når det var "normale" forhold)
- Hva syns dere om at jeg nå sitter og spiser og drikker opp både deres og mine egne innbetalte skattepenger?
(noe mange gjør nå for tiden pga F.krisen)