View Single Post
Sitat av DeMenT Vis innlegg
Vel da bør du få deg briller for både kebabsjapper og Tommy Sharif skaffer millioner av momskroner og arbeidsgiveravgift osv til statskassa for ikke å snakke om alle de andre invandrere og nordmenn de sysselsetter.

Uansett bør du være glad det er noen som er villig til å ta drittjobbene som du er for fin til. Sålenge en jobber og forsørger seg selv skjønner ikke jeg problemet med at invandrere er overrepresentert i bla. vaskeyrket. Vel det finnes mange respekterte muslimske universitet i verden, men ikke i Norge foreløpig. Det som dog finnes er muslimske studenter på universitetet og det er vel minst like bra?

Dette begynner å bli litt vel flåsete for meg.
Vis hele sitatet...
C'mon, dekk sharif har vært i media for behnadlingen av ansatte og hvem kjenner vel ikke en muslim på trygd som kjører pirat eller moonlighter på den lokale kebab sjappen?

Er det tatt hensyn til inflasjon her? De eksporterer jo en del kroner til hjemlandet og.. Jeg tror dog ikke at dette vil ha en særlig stor innvirkning på økonomien i det hele.

Vil gjerne protestere litt her da jeg ikke er særlig fin på det og kunne nok jobbet som hva som helst hadde min situasjon påkrevd det.

Vi får vel bli enige om å være uenige da jeg mener at en vaskehjelp som betaler skatt neppe kan forsvare familieinnvandring, trygd og evt forvaring av disse. Om det så er for en omstilingsperiode frem til vi ser en økning i sysselsetting, etc. Er det forsvarlig å utsette det norske folk for økonomiske prøvelser og kriminalitet? Det er jo flott og hjelpe folk men hva med det som følger med i bagasjen?

Hvis mine innlegg er så flåsete bør det vel neppe være noe problem å svare på spørsmålene mine... I såfall må jeg bare beklage.