View Single Post
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Jeg vet det, men prøvde å få fram et poeng...
Poenget er at det er derfor de fleste utlendinger ikke blir "integrert" for de fleste nordmenn...

Jeg har selv generelt sett ikke noe imot utlendinger, men når det kommer til alt dette som jeg sist nevnte, det liker jeg ikke.
Vis hele sitatet...
"alt dette" som du nevnte var bare det med hovedstad og moskèer. Jeg for min del forstår ikke at det går an å være så intolerant at man blir provosert av at mennesker som har en annen religion ønsker å bruke noen 100kvm av landet vårt til sine gudshus? Hva skader det deg? At folk ikke ønsker bønnerop 5 ganger om dagen inn vinduet skjønner jeg, men nå er alle moskèene stille så jeg forstår virkelig ikke problemet.

Hva hvis jeg som nordmann konverterer til Islam, og mange andre gjør det samme. Derfor ønsker vi å bygge en moskè så vi kan utøve vår rett til fri religionsutfoldelse. Er det for gæli også ?

Hvis ja: Hjelp. Hvis nei: kommer jeg ikke utenom at det er rase og fremmedfrykt som er problemet ditt.

Ønsker du virkelig at Norge skal være et land hvor du kan velge kristen eller ikkeno? Å sammenligne med hvordan det hadde vært å bygge en kirke i et strengt islamistisk land underbygger ikke saken din i det hele tatt. Skal man ikke være bedre enn den absolutt "værste" blir verden et lite koselig sted. Det er faktisk mange land hvor det finnes både kristne og muslimer "fra gammalt av". (Dog ikke helt problemfritt for det meste, men kriste har ikke vært noe bedre enn muslimer opp igjennom historien)
Sist endret av DeMenT; 30. januar 2009 kl. 21:36.