View Single Post
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Det er noe som ikke er vits å diskutere... at man skal skifte navn på Oslo?
Oslo er en del av Norge, no offence, men det er ikke utlendingene...

det er derfor mange av nordmenn ikke liker utlendinger, kommer å forlanger at vi skal i ditt tilfelle skifte navnet på Norges hovedstat, eller sette opp moskeer over alt. Hva vist en nordmann kom til ditt hjemland å forlanger å sette opp en katolsk kirke eller noe slikt? har ingenting imot utlendinger generelt, men i mange land kan du risikere å bli skutt bare pga. det...

men vi nordmenn må godta alt dere utlendinger forlanger, mange som er lei det der...
Vis hele sitatet...
Prøv å fortså, ikke å misforstå. Alt han skulle frem til var vel at det er like absurd at han krever at Oslo skal skifte navn som at noen krever at han skal skifte navn.

Sitat av goggen 2 Vis innlegg
syns det blir for dumt!
jeg er ikke rasist men de fleste som er frekke å sniker på bussen , snakker stygt til læreren, skulker, dårlige karkaterer osv. er utlendinger. mange nordmenn også, men er flest innvandrere, sånn er det bare uansett hva!
jeg liker ikke frekke folk eller folk som alltid skal yppe, derfor har det blitt slik at jeg ikke liker den slags innvandrere.
Vis hele sitatet...
Da kunne du vel strengt tatt si at du ikke liker drittsekker uten å blande hudfarge inn i det.

Sånn generelt vil jeg si at vi har mye å lære av forskjellige kulturer så innvandring bør ses som noe positivt. Dessuten er det opp til oss(folket) å vise at de som får komme inn i landet vårt er velkommen. På den måten gjør man at de som kommer hit nok blir mer vennlig innstilt til å delta i samfunnet og målet om en felles kultur istedet for to/flere separate er plutselig litt nærmere. At en del innvandrere og nordmenn med annen etnisk opprinnelse også er rasistiske er fakta, men det er av akkurat den samme idiotiske grunnen som endel etnisk norske er rasister. Generalisering og fordommer.
Sist endret av DeMenT; 30. januar 2009 kl. 21:21.