View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Jeg likte det du delte Susa. Det satt også tråden litt i perspektiv. Både mtp at du selv har bedratt og at du opplevde å bli bedratt. Til at du nå har et helt nytt perspektiv på samliv. Kjip den venninna altså, snakk om å snike seg inn bakveien, bare for å ha kontroll på hva som skjer med din type. Uansett, flott du har funnet en som gjør deg glad og en som har rørt opp så mye følelser at du faktisk har endret tankemønster og handlingsmåte. Det må jo bety noe, for det er veldig lett å tenke på å gjøre endringer, men å faktisk gjøre endringene, not so much. Du bare vet at sånn er det for deg. Du trenger ikke forsøke liksom. For du kjenner i hele deg at du er der alt.
Vis hele sitatet...
Jaja, takk for det. Jeg tror ikke jeg er forandret egentlig. Jeg tror det har med meg å gjøre, at jeg tør å bare la det stå til og risikere den verste kjærlighetssorgen i manns minne. Eventuelt er det bare hjernekjemi som følge av noen hormoner, eller kanskje til og med en forgiftning som fucker med meg. Eller hva om det rett og slett finnes noe som man bare må kalle (shit as, må skrive engelsk fordi det høres så kleint på norsk..) true love?!

Mvh Susa, emotinal explorer