View Single Post
Sitat av Lurifaks1 Vis innlegg
Rar men morsom tråd! Syns selv det var interessant å tenke på, siden jeg selv faktisk går mye tur om nettene, gjerne for å røyke meg en nattings. Stort sett ser jeg bare streitinger, men en sjelden gang ser jeg folk jeg innbiller meg er "en av oss" som også sniker seg inn i skogen selv etter mørket har falt på.


Jeg er stort sett alltid innendørs men å gå tur med pelsen å ta seg en blås er en av mine terapi-metoder. Spesielt er det å anbefale en stille, skyfri natt opplyst av fullmånen og stjernene...
Vis hele sitatet...
Oppfordrer til det jeg også, både kvinner og menn burde få lov til å føle på friheten og stillheten av natten som dagen. Det er noe helt spesielt med å være i det rommet som ellers er pakket med mennesker i en helt privat oase.

Likevel kjenner jeg mange damer, og de fleste av dem uttrykker bekymring for seg selv, og til og med meg, for å vandre ut om natten. Kan hende de aldri har forsøkt det, men jeg personlig vil ikke klandre dem, folk er sjuke i hue og spesielt ser man at vold er mye rettet mot damer. Da tenker jeg på seksual-kriminalitet.