View Single Post
Trådstarter
9
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg hadde en veldig badtrip på første gang LSD trip + cannabis (alt som kunne gå galt gikk galt, hadde døgnet før) sist sommer. Usikker på om det bare var effekten av LSD eller om det var rusutløst psykose, for både visuelle og audio hallusinasjonene gidde seg når trippen var over. Men ja ble overbevist om at kompisen min var "djevelen/skaper av simulasjon", hadde samtaler med han og håret hans ble svart og ansiktet ondskapsfullt, tiden gikk baklengs og tidsperspektivet føltes ut som en evighet. Vennen min var veldig fortvilet og sa jeg hadde samtaler med meg selv. Etter litt selvskading så kom politi og ambulanse da var trippen over, og jeg følte meg helt normal, det føltes bare ut som et mareritt det som hadde skjedd.


Etter det har jeg aldri kunnet røyket cannabis og få samme effekt som før. Har som regel enten litt noia, fått mer angst en jeg pleide, og ting virker litt "off" og mye mer psykedelisk. Blir mer fokusert på endret bevissthetstilstand og liker det egentlig ikke. Har bearbeidet LSD trippen og kommet fram til at jeg egentlig ikke vil være stoner, og at det var det kroppen protesterte mot når jeg bæda på syre. Så sluttet for nesten et år siden, har røyket et par ganger etter, men har ikke fått noe særlig god følelse pga har alltid hatt i bakhodet det som skjedde, og kommet fram til jeg må slutte for godt. Vært helt clean nå i ca 7 mnd.

Skal til Spania om et par uker, håper på å kunne ta et par trekk da. Men får se, er litt skeptisk.

Det jeg lurer på er om dette var rusutløst psykose, og om en psykose kan vare i bare noen timer. Eller om dette var en LSD trip som bare ble ganske intens pga lite mat og søvn. Kan fint drikke alkohol uten noe problem. Men cannabis kan bli litt for psykedelisk.
Vis hele sitatet...
Jeg er absolutt ingen ekspert, men kan vel bare være angst? Kanskje den ene episoden gjorde deg så føkka, at når du røyker nå så er det en underliggende frykt som du responderer på?