View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å bytte til annet opiat vil fungere i en begrenset periode, når kroppen din er tilvendt vil du få smerter igjen. Ved kronisk bruk av opiater vil du mest sannsynlig også få en ubalanse i ditt endogene opiatsystem og veldig dårlig toleranse for all form for smerte. Siden din tilstand er kronisk, så leder det ofte til en ond spiral hvor du må øke doser og bli mer og mer avhengig. Hva med å spørre om en henvisning til lokalt lærings- og mestringssenter, en kan ha mye utbytte av å lære mestringsstrategier når man må leve med kroniske smerter og kronisk sykdom.
Vis hele sitatet...
Vanskelig å lære å leve med smerter som gjør meg sengeliggende. Det livet er ikke noe jeg vil leve. Alt det tullet om å lære deg å lide som dette jo er, er vel ikke særlig riktig måte å behandle folk på. Når du har så vondt at du ikke kommer opp av senga så kan du ikke lære deg å leve med det. Da velger jeg heller å bli avhengig og iallfall få noe glede ut av livet da jeg kan delta, enn det å se kun taket på soverommet mitt som er alternativet.