View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Siden det ikke er noe forum for spørsmål om forskjellige medisiner og smertelindring , falt dette inn under Rus på legemidler.

Jeg har og har hatt kroniske smerter i mange år og har hittil brukt Paralgin Forte x 4, daglig. Nå har smertene mine økt og det ser ut som det er liten mulighet for at jeg vil bli bra igjen. I tillegg til en mulig autoimmun sykdom.
Fordi smertene har økt har jeg også begynt å avlaste det området og da fått smerter andre steder pga det den feilbelastningen gir. Jeg har også nervesmerter ,så går på Neurontin daglig.
Nå går dette så mye ut over livskvaliteten min da jeg våkner av smerter om natta og fungerer dårlig på dagtid pga dem.

Jeg har hatt veldig god effekt av kodein i mange år , men nå er varianten jeg tar for svak for de daglige smertene og ikke varer de lenge nok til at jeg sover gjennom hele natta.

Har noen noe erfaring med effektive smertestillende jeg kan bytte ut PF med og noe som varer i minst 8 timer om natta som jeg kan ta opp med legen min?.
Jeg har testet Tramadol men fikk bivirkninger av de , så vil helst ha tips om noe annet.
Jeg spør her grunnet dette forumets erfaring med legemidler og virkning og kanskje noen har noe tips til meg.