View Single Post
Sitat av Luxis4 Vis innlegg

Jeg har derimot ingen erfaring med forliksrådet og om hva jeg gjør, hvem klager jeg til? Eneste han har krav på er strøm mellom april og 15. august, noe jeg så klart ville betalt hvis han har gitt meg noen opplysninger.
Vis hele sitatet...
Du begynner med å lese klagen du har fått. Der skal det stå no om ditt tilsvar tll saken. Der fører du din versjon og så langt det lar seg gjør det du kan dokumentere. Deretter møter du opp i forliksrådet, dette er viktig hvis ikke blir du automatisk dømt. Høres jo ut som du ikke har så mye å grue deg til. Hvis du likevel blir dømt til å betale det du ev måtte skylde vil du ha en frist på deg før det skjer noe mer. Null stress dette om du har orden på dine ting. Les mer m saksgangen på forliksrådet sine sider.

PS. Du har vel ikke fått noe krav fra forliksrådet om saken ikke har vært oppe. Da har du fått en klage som er utleiers versjon som du skal forholde deg til og som skal behandles i forliksrådet.
Sist endret av Yalla; 29. september 2016 kl. 01:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.