View Single Post
1d8+5+4d6
Lanjelin's Avatar
Trådstarter Donor
Fant nylig ut at denne er mulig å installere for de me jailbreak'et iPhone (jobben har tvunget meg over 'to the dark side').
En må først stikke inn i Cydia og installere 'Userscripts Loader' som ligger i BigBoss sin repo (standardrepo).

Når denne er installert, stikker en inn på stylish siden til mobilstilen, og kopierer link-adressen fra linken hvor det står 'install this style as a user script' ( http://userstyles.org/styles/userjs/...ersjon.user.js )

Etter det, stikker en over i Instillinger, finner Userscripts Loader i listen, trykker 'Download By URL', og deretter limer inn addressen en fant over.

Dette bør installere stilen, og det som gjenstår nå er å Enable Userscripts Loader, samt velge hvilke apps denne skal injisere Userscripts / mobilstilen.

Har hatt planer tidligere om å gjøre noen småendringer/forbedringer på stilen, men det har liksom bare runnet litt ut i sanden. Listen under 'Nye innlegg i tråder jeg har deltatt' må hvertfall fikses, men dersom det er noe mer, er det bare å skrike ut, så er det mulighet for at jeg fikser opp litt.

Her har det gått litt fort i fanene, denne posten hørte igrunnen til denne tråden.
Sist endret av Lanjelin; 10. mars 2014 kl. 20:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.