View Single Post
Sitat av Obster Vis innlegg
Uten at jeg kan bidra med noen konkrete eksempler har jeg sittet med samme tanker som FlyWithMe gjennom de siste månedene. Har vært mye negativitet, og lite fokus på de positive sidene ved et regjeringsskifte. Måten de skal få frem helt tåpelige saker i stedet for å skrive om de viktige er eksempler fra de siste dagene. Saker som Segway (som kun er et lite punkt i hele opplegget, og som sikkert er den minst viktige).

Anbefaler alle å lese dokumentet som er lagt frem fra den nye regjeringen med alle punkter som er tatt opp:
http://2.vgc.no/pdf/politisk_plattform.pdf

En skjønner da at de faktisk jobber med viktigere ting en segway og lengre åpningstider i butikken.
Vis hele sitatet...
Ja, men VG og DB er da nesten bare litt (fysisk) større utgaver av se og hør. Med det mener jeg at folk flest har ingen interesse av å lese om kampen om ministerpostene, psykisk helse og hvilke saker regjeringen skal ta opp der. De vil lese om segways og billigere sprit og bedre veier, det er det som selger.

Er man ute etter litt dypere politiske nyheter tror jeg man må finne seg et annet sted enn VG.no eller DB.no