Tråd: Seroquel
View Single Post
Sitat av gepshen
Rapport - Hallusinasjoner / Delirium på Seroquel + Pepper

Dato: 19.07.2005
Stoff: Stoff: 400 mg. Seroquel + 250 mg. Amfetamin
Level: +++
Varighet: 8 timer.
Setting: Meg (Apoteket) og Tulla


I går kveld tok jeg 4 Seroquel (antipsykotikum) for at jeg skulle få sove godt til natta. Jeg hadde tatt pepper tidligere på kvelden.

Etter 20 minutter begynnte jeg å halluscinere kraftig. Det var så krafig at jeg ikke så mer enn en meter foran meg. Det så ut som tykke ledninger som infiltrerte all lufta i rummet. Men ikke bare det. Jeg fikk HODEBUNNSMASASJE av puten min. Jeg kjente at fingrene masserte håret hodet mit. I tilegg til dette HØRTE jeg motorsykler, snakking og masse FLUER!

Dette var sterke ubehagelig og jeg holdt på å gå inn i en Badtrip. Hallusinasjonene var alt annet enn vakre. De var totalt uten mening og ble bare som en grøt. Dessuten var de helt følelsesløse. Hadde en følese av å nesten ikke eksistere på det verste. IKKE bland sentralstimulerende med Seroquel. Den kombinasjonen virker alt annet enn antipsykotisk!

Og på toppen av det hele skulle jeg på do. Jeg tryna 4 gangen på å gå ti meter. Trynet også mens jeg pisset og skallet hodet inn i vaskemaskinen. Kroppen føltes noe fruktelig tung og man hadde INGEN krefter. Heldigvis jeg jeg ganske OK da jeg våknet.
Vis hele sitatet...
Seroquel gir deg milde/kraftige halliser som ikke er noe kult å se på. Jeg bruker seroquel selv og syns det er ubehagelig når hallisene kommer ser en masse bevegelser og det er edderkobber over alt. Sånn hvar det i starten når jeg brukte det. nå er det borte. Men on topic Ja du kan faktisk drikke deg dritings og ta disse medisinene, har gjort det utallige ganger, det eneste er at du tåler mindre når du har tatt dem, men du trenger jo ikke å være som meg, jeg er ganske careless når det gjelder denne medisinen. Ikke at jeg ikke tar imot advarsler. Men legen min sa
Sitat av Legen min
Ja, du kan drikke deg dritings og ta disse medisinene
Vis hele sitatet...
Men bestem selv