View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har slitt mye med det samme. For meg er det alt eller ingenting. Klarer ikke bare kose meg med en joint av og til. Med engang jeg røyker går jeg rett inn i Stoner-mode og det eneste jeg tenker på er neste trekk.

Har innsett at jeg har et usunt forhold til rusmidler. Det gir meg mye personlig glede, men det ødelegger alt annet i livet. Det siste året har det sklidd litt ut. Har blitt mye røyking og andre hardere stoffer i helgene. Har lyst på et vanlig liv uten noen form for rus, men.. drugs are just too damn good!
Vis hele sitatet...
Ja samme her , greier ikke holde meg til bare helgetrekk da går jeg helt psykopat etter mer for å fylle uka. Vært arbeidsløs sofastoner i så mange år og etter jeg sona og var clean fikk jeg endelig litt fremgang og inspirasjon i livet. Så jeg bruker det som inspirasjon nå hvor inspirert og bra jeg hadde det etter å vært clean i lang tid så jeg vil tilbake dit og ikke ødelegge livet med enda fler år i sofan i en røyksky og depresjon og paranoia!

Blir som en alkoholliker ja og har for lenge sida kommet fram til at pause funker ikke for meg men jeg må slutte permanent så det var litt dumt å sprekke nå å kjenne hvor lett det var å bli stoner igjen når jeg først hadde hasj liggende