View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Masclet Vis innlegg
Beklager, det ble merkelig formulert. Jeg mener at for å finne ut for eksempel hvor skuddsikkert det kan være så må man nesten ha et a4 ark og skyte på med 9mm eller noe, da får man testet egenskapene i praksis, for vår størrelse.
Vis hele sitatet...
Nei, du må jo ikkje det. For det første vil aldri eit lag grafen kunne stoppe ei kule; det er snakk om å bruke det som komposittmateriale i mange samanhengar. Då treng ikkje kvar bit grafen vere så fordømt stor.

For det andre kan du teste eigenskapane til materialet i mindre skala, og bruke det, kombinert med eksisterande kunnskap om materialer til å forutsjå korleis det vil oppføre seg. Det er del av vitenskapen; vi kan bruke den totale mengda kunnskap til å forutsjå korleis det vil oppføre seg i i eit nytt og ukjent tilfelle.

Sjølvsagt har vi mykje igjen når det kjem til å produsere grafen; vi har så vidt dyppa beina våre i temaet. Det er garantert forskning på feltet - men til forskjell frå ditt forsøk har nok dei ein litt meir heilheitleg forståelse og filosofi bak det dei gjer...

Eg står fast på min tidlegare kommentar om at det er synd at du ikkje har grunnlaget for å kunne settje deg inn i temaet som interesserer deg.