View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Da jeg var 15år var jeg på fest hos ei på 19!
Var ganske brisen og sa ja til å sove hos ho etter festen.

Da vi skulle legge oss så fant hun frem en liten skål med piller. Hun gav meg 3 kapsler med noe lyseblått pulver aktig oppi. Jeg spurte hva det var og om det var farlig. Ho sa at det var antidepressiva og at hun hadde gjort det mange ganger før.

Ho var utenlandsk og skulle giftes bort. Hun fortalte at hun egt var lesbisk men at hun ikke kunne si det til familien for hun hadde ikke lov til å være det.
Hun fortalte meg dette fordi hun visste veldig godt at jeg var lesbisk siden jeg var helt åpen om det.

Vi lå i senga å snakket en stund. Jeg husker at jeg følte meg veldig rar, hun spurte meg hele tiden om det gikk bra med meg.
Så ble alt plutselig skikkelig blurry. Husker bare små Glimt av at hun var mellom beina mine (fingra og slikka) syner mitt var veldig dissete.

Og neste dag når jeg våkna så var pupillene mine kjempe store, man kunne bare se bittelitt av øyenfargen min. jeg måtte bare bli henta av en kompis, kunne ikke reise hjem sånn. De ble normale etter 3-4 timer.

Det som er spørsmålet mitt da. Er om noen har peiling på om de pillene faktisk var antidepressiva?
Og vis ikke, hva kunne det ha vært?