View Single Post
Masclet's Avatar
Trådstarter
570
Da er det på tide å meddele at det jeg tror jeg har laget, er grafèn eller diamanter Jeg har brukt ren karbon, utsatt det for noe, og fåt veldig fine flak / krystaller. Jeg har vert innom gullsmed og mineralekspert for å prøve å få bekreftet dette. de kikket veldig lenge på dette i mikroskop, synes det ser spesielt ut men kunne ikke bestemme noe.
For ca 2 mnd siden fik jeg tak i noen i fra SINTEF som var veldig giret på å analysere dette Jeg sendte dem bilder i fra mit mikroskop, noe de likte. De forsikret meg uten videre om at resultater ville bli behandlet konfidensielt. Jeg sendte prøven min opp til dem, analyseringen ble litt utsatt på grun av de ble opptatt med annet arbeid som de har fra før av. Fik beskjed om at jeg ville få resultater like etter påske. Det har nå gåt nesten en måned, og jeg får ikke svar i fra dem lenger. Paranoide meg sitter neste å lurer på om de jobber på spreng for å finne ut hvordan jeg har fåt til dette, eller om noe har skjed med dem, eller om noen nå er ute etter meg. Jeg skulle etter avtalen betale ganske godt for denne analysen (flere tusen) på grun av utstyr de måtte leie for å kunne utføre Raman analyser, men har nå ikke hørt noe på en måned. Det var 2 forskere som skulle jobbe med dette.
Kanskje de har funnet noe, og bare har vert for opptatt til å sjekke mail de siste par dagene, Men jeg synes de kunne ha roet meg ned i såfal.