View Single Post
Gjorde det i mange år ble så lei å gjorde ingenting halveis er på den nå i gjen holdt på å få koldbrann forrige uke men høres ut som du har en viss kontroll det hadde jeg og med opiatene men så tok det bare av,før da jeg brukte amf kom jeg i en psykose til slutt å ble deprimert i 2 år før alt var kommet mer på plass men er noe håpløs skyter kun opiater nå skøt makka før å synes det var mye enklerte å slutte med men er den onde sirkelen man burde vite att man er i å komme seg ut av trappa ned til kun helgene fant ting å gjøre så slutta jeg å aldri mer amf å slikt har de værste bivirkningene btw fikk slag på amf som 19 åring slutta ikke da heller men nå er jeg ikke vandt med annet du kan være glad du har en familie som bryr eller har brydd seg om deg å venmner som bryr seg i stedet for å stikke av med alt du har i lomma om du sovner eller tar overdose.Men gjærne sjekk deg for adhd mange har det som bruker amf å trenger ikke amf i ettertid da di får medisinen sin men da burde du være rusfri ei stund før du tester degLykke til