View Single Post
Sitat av Alge Vis innlegg
Haha! en drink med hasj i!
For det første så går det ikke an å dope ned noen med en drink med hasj i, av flere grunner som: at hasj ikke er vannløselig, smaken hadde vært avslørende, at man ikke sovner sånn uten videre av hasj og har man ikke erfaring med det så hadde han freaka ut i stede for å sovne for å si det sånn (GHB derimot)


For det andre så har da kvinnen allerede kommet seg inn i det "kriminelle" miljøet som hun ikke hadde noe greie på for å anskaffe seg narkotika, å kunne like gjerne forhørt seg om en pistol der.

Personlig syntes jeg historien hadde vært mest spennende dersom TS hadde lagd kanskje et helt kapittel på hvordan kvinnen fikk tak i en pistol fra det kriminelle miljøet (hvordan hun måtte gå frem for å komme seg inn i det osv). Det syntes jeg også er den mest realistiske tanke å komme på først, dersom man ikke sitter på masse informasjon om våpenloven osv..
Vis hele sitatet...
Hasjen var ment som en spøk. Vanskelig å kommunisere noe humor skriftlig, jeg tar den til etterretning. Godt poeng med kriminelt nettverk dog.