View Single Post
Sitat av Mullah Vis innlegg
Murmade: Her bommer du, for ADHD går ikke under den typen psykiske lidelser som forårsakes, utløses eller forverres av psykedelia. Det kan hende at de fleste psykiske lidelser gjør seg gjeldende før du fyller 10 år, men så vidt jeg vet stemmer ikke det for depresjon, angst, mani, bipolaritet, eller psykoselidelser som bl.a schizofreni. Det er de lidelsene man prater om i sammenheng med psykedelia og rusmidler, og det er også gjerne det trådstarter prater om når han lager en tråd om dårlige turer.
Vis hele sitatet...
mulig,jeg vet ikke nok om det,kun hørt at alt generelt pleier å vises tidlig noe jeg også har erfart og tror på

Symptomer på slik angst vil starte før barnet er 6 år, og vil ofte ... og følges gjerne av hjertebank, svetting, skjelving, munntørrhet, ...
nhi.no

Tvangslidelsen begynner gjerne i 15-20-årsalderen, og ... lettelse med alderen. Det kan være mange årsaker til tvangslidelser, noen av dem ...
www.helsedirektoratet.no

Ulike typer bipolar lidelse. DEBUT: Den første sykdomsepisoden kommer ofte i ung alder
www.helsenett.no

Schizofreni - Wikipedia
Det gjenstår å finne ut om schizofreni er en nevrodegenerativ prosess som begynner nær .... Den vanligste alderen for utbrudd er 20-28 år
Sist endret av murmade; 7. mars 2011 kl. 15:18.