Tråd: Skyte heroin
View Single Post
Om du ikke har skutt enda, så drit i å gjøre det! Jeg har lekt med tanken på å prøve ut ting som er sterkere enn marihuana sjæl. Nå skriver du at du allerede har prøvd det meste av det som er, så hva med å holde seg til det? I alle fall tenker jeg at å ta 1 skudd med H for å få en følelse som er 800 ganger bedre enn en orgasme virker jævelig fristende, men ikke på langt nær fristende nok til å leve et anstendig liv og ta en deilig joint i ny og ne. Det er litt 50/50, om du klarer å sette ett skudd og kun gjøre det én gang er det jo sikkert jævelig digg, men er det verdt å ta sjansen på å føkke opp for resten av livet? Jeg mener, du er ikke nødt til å se på de mulige konsekvensene av å gjøre det, men jeg tror at det lureste vil være å tenke ORDENTLIG godt igjennom før du gjør det. Tenk over alle mulige konsekvenser. Om du har gjort det, og fortsatt mener det er verdt det, er det jo ingen som fysisk kan stoppe deg fra å gjøre det, selvom jeg tror det er en inn i faens dårlig idé når du i tillegg er så langt nede som du sier du er. Jeg vil ikke si at jeg noen gang har vært så langt nede, men jeg kjenner igjen følelsen av å egentlig bare gi ordentlig faen, og bare gjøre ting, og i de tilfellene jeg har gjort noe sånnt har det uten unntak gått rett til helvete. Tenk ordentlig over det, få deg oversikt over nøyaktig hvor du står i livet ditt. Et lite råd kan være å bare skrive alle tankene dine ned på et ark, i alle fall hender det at det gir meg bedre oversikt. Jeg sier meg enig med en tidl. post her, fiks opp i problemene dine og gjør det når du er oppe og litt eldre. Jeg er sikker på at det vil gi større utbytte. Også det å røyke det i stedet tror jeg vil være en god idé. Og til rasshøla (=unique= og bættmæn); slutt å lek gærne på nett og prøv heller å komme med noe konstruktivt når folk faktisk tar steget og tør å spørre om noe så sjukt her.