View Single Post
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Hadde faktisk en dag uten ghb når jeg var på konsert natt te 17 mai. Da tok jeg ikke ghb på over et døgn. Tror jeg prøver å gå cold over helga. Se om det gir seg

Om en time nå så har jeg gått 24 timer uten ghb. Har prikket i brystet i hele dag, og pulsen har vært på 90-120 hele tiden. Har også vondt i noen muskler og ledd, men det kan ha en sammenheng med at jeg sov på en sofa inatt. Ska få ordnet med legetime når alt dette er over å ta en skikkelig sjekk.

Tømte nesten en flaske vodka igår, var igjen 3 shots som jeg tok i 8 tiden imårrest. Resten av dagen idag har jeg bare slappet av og drukket en flaske prosecco og et par pils ettersom jeg ikke gidda å dra på polet. Har ikke fått gjort en drit idag egentli. Pulsen øker og det prikker i brystkassa hvis jeg anstrenger meg.

Har fått i meg en del mat idag da. Tenkte å ta 200mg quentapin til nattings og få litt kvalitetssøvn for en gangs skyld.

Hater å drikke alkohol, men det har virkelig vært en lifesaver må jeg si. Aldri vært så fyllesyk som idag, men har ikke trengt en eneste kork. Føler meg syk enda, men jævli mye bedre enn jeg hadde det igår
Vis hele sitatet...
Prøv å distrahere deg selv så mye som mulig se ynglingsfilm