Tråd: Psykedelika
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var LSD bekreftet med test kit, dosen skulle være 150 mcg, men mistenker det var en god del mer enn det...kompisen min som er erfaren sier også at han aldri har trippet så hardt før. Så mistenker lappene var en god del mer. Startet rolig, så begynte vi å loope som faen, så gikk det galt. Mistenker jeg havnet i en sterk psykose, da jeg opplevde at først tiden gikk baklengs, også at den sto stille. Samtidig morphet kompisen min seg om til en "demon/satan" eller "designeren" av simulasjonen. Jeg hadde mange samtaler om hvordan ting egentlig var, hvordan ingenting egentlig ikke eksisterte og at alt var et lureri. Alle disse var tydeligvis visuelle og audiovisuelle hallunisasjoner. Opplevde ingen typiske "fractals" hallunisasjoner, men ganske sterke CEVs av verdenshistorien. Men grunnen til jeg ikke tror det var psykose var at absolutt alt av rus gidde seg etter ca 8 timer, når politi og ambulanse kom. Følte meg helt normal etterpå. Var litt i sjokk da, jeg hadde tydeligvis påført meg selv flere kuttskader i ansiktet og var ganske blodig.

Noe av det skumleste som skjedde iløpet av trippen var loopinga. Jeg ante ikke om konseptet looping og var overbevist om at bevisstheten min hadde byttet plass med en bevissthet i limbo. Fikk for meg at når folk tok LSD så ble bevisstheten deres erstattet av en ond bevissthet som gikk rundt å fortalte alle om hvor fantastisk LSD var for å "fange" flere bevisstheter. Sett litt mye black mirror kanskje..

Kompisen min trippet forsatt med milde visuals resten av dagen, jeg følte meg helt normal men fikk noe antipsykotisk eller beroligende på sykehuset, så det kan ha spillt inn. Veldig mye som skjedde under trippen, orker ikke gå mer innpå detaljene.

Noe som defintivt spilte inn på den katastrofale reisen:

- Jeg var ikke forbredt, var impulsivt
- Hadde ikke lest meg nok opp på tripping, om "looping" osv.
- Hadde jobbet hele dagen og var sliten
- Skrudde ikke av mobilen og fikk en melding som jeg tolket negativt, kom i dårlig mindset
- Tok et trekk av en liten joint for å prøve komme ut av mindsettet, det gjorde mest sannsynlig alt verre.
- Lot kompisen min styre musikken, tok på noe sinnsyk syremusikk som jeg tror også påvirket mindsettet negativt.