View Single Post
Trådstarter
357
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Heftig narkosak du slipper fengsel for med reine prøver?
Utrolig heldig. Første saken? Sånn blir man ikke behandlet lenge av rettsvesenet. 7

Regner med du er nokså ung. Hadde anbefalt å koble noe hjelpevesen på om du trenger hjelp med å slutte med det.

Ghb kan ødelegge organer så veldig lurt å kontakte fastlegen å få sjekket deg ordentlig. Ghb hver dag i 180 dager + er veldig tøft og ikke rart om vil oppleve noen fysiske bivirkninger.

Lykke til da. Bra du begynner å slutte. Sunneste er vel ganske å gå cold turkey, be om plass på avrusning å få litt nebzo noen uker for så å klare deg helt uten.

En bahdnlingsplass er heller ikke dumt når du har ruset deg så hardt i 6 mnd. Kan lære mye fint om deg selv og missbruk på behandling
Vis hele sitatet...
Heftig her der jeg bor ihvertfall. Litt over 1kg hasj og en ryggsekk med all slags benzo, opiater, knips, mdma, diverse rc drugs, litt kokain og speed. Er desverre dømt tidligere.

Er ikke 100% jeg slipper fengsel, men har begynt å fått orden på livet på papiret, så advokaten min sa jeg kunne få samfunnsstraff hvis jeg er heldig. Har ikke drukket ekstreme doser hver dag. Har holdt meg til 4-5 korker, men tatt av litt mer i helger osv.

Har en kompis som tok det cold turkey, men jeg har ikke mulighet til å ligge å være dårlig en uke. Så tenkte jeg heller prøver å trappe ned.

Avrusning tenker jeg ihvertfall ikke. Har klart å slutte med alt annet selv, så da tenker jeg å gjøre det samme denne gangen. Ska få sjekket opp alt når jeg har fått sluttet med driten her.

Han jeg kjøpte ghb av tipset meg om å aldri ta ghb på tom mage spis altid først. Så tror det har redusert skadevirkningene en del. Er 22år.

Takk for tips setter pris på alt jeg får
Sist endret av dnbalex; 13. juni 2019 kl. 10:09.