View Single Post
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
At FrP har politikere med mørkere hudfarge betyr ikke automatisk at de ikke er en parti som er fiendtlig innstilt mot mørkhudede.
Vis hele sitatet...
Nei, OK. Da konkluderer vi med at rasister er slike som gir mennesker med en annen hudfarge ledende stillinger i organisasjonene sine. KKK har vel sikkert hatt svarte ledere også!

Forøvrig finnes det rasisme blant omtrent alle folkegrupper og stort sett rettes rasismen mot folk som er enda mørkere i huden enn seg selv. Det er feks mange arabere som hater pakistanere, men det at disse araberne selv har lysebrun hud rettferdiggjør jo ikke at de er rasister.
Vis hele sitatet...
Ok, så FrP er altså et rasistisk parti som godtar alle hudfarger, så lenge alle er rasister mot de som har en annen hudfarge igjen?

Skal si logikken din er fantastisk!

For å si det flåsete: at FrP har en mørk mann i et bystyre beviser at en drittsekk er en drittsekk uavhengig av hudfargen.
Vis hele sitatet...
Så fordi han er i FrP er han en drittsekk?

Statistisk sett er de overrepresentert på lista over alle drittsekkene som finnes
Vis hele sitatet...
Noe sier meg at du ikke hadde kjent igjen statistikk om det ble trykket opp i kaviarstjerna di, men du kan jo forklare hvor du har dette fra.

For å si det på en annen måte: alle frpere er ikke drittsekker, men alle drittsekker er frpere.
Vis hele sitatet...
Ah, trolling. Well played.

Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Jeg har nesten gitt opp å få innbitte frpere til å innse svakhetene med partiet sitt.
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke se at du har pekt på noen svakheter ved selve partiet. Derimot har du snakket om alt annet enn selve partiet. Du driver og dikter opp ting og troller i vei.

Jeg er livredd for at vi skal få en stemmemajoritet slik som i USA der folk ikke stemmer på det partiet som tjener deres interesser der og da, men på det partiet som tjener deres interesser i framtida når de blir rike.
Vis hele sitatet...
Tenk så fælt å tenke langsiktig da.

Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Absolutt. Venstresida må konfrontere FrP med den fiendtlige politikken FrP har mot vanlige arbeidsfolk
Vis hele sitatet...
Løgnpropaganda er et fint dyr.