View Single Post
NFFs husbedreviter
274
Er mange som undervurderer cannabis her altså..
Cannabis er et psykoaktivt hallusinogen og hvis det da er goood hasj eller good pot inni bilde (f.eks man har en hasj som kan formes med fingrene og hvis man tar lighteren borti piecen så begynner den å svulme/boble (ikke forveksle brusing med bobling da brusing vanligvis er et tegn på grei standard) eller om man har en pot som stinker, er knusk tørr og full av trichomer) så er det bare å fyre opp og vente på de psykoaktive egenskapene kanskje tilogmed en hallis.. (men dette er jo sett ifra mitt toleransenivå, som har steget endel det siste året da tilgang til good hasj og pot har økt betraktelig)

Selv har jeg opplevd å se en hallis en gang, det var på den tiden hvor det som jeg tidligere hadde kalt god piece ble til standard piece og jeg i tillegg prøvde chillum med avis for første gang.
Jeg skulle møte en kompis med litt piece, så jeg gikk ut i gaten og ned til et bryggeri i nærheten, ved det bryggeriet er det en stor busk av ett eller annet slag.
Jeg stod på den ene siden av busken og tok meg et lekk da jeg så at det kjørte en bil forbi på den andre siden (så dette gjennom busken) blir sjokket og drar på meg buksene, men bilen kom ikke ut på andre siden av busken (var en sirkelformet busk) så jeg gikk en tur rundt denne busken og ingen bil... husker fortsatt den røde toyota prius lignende bilen som kjørte forbi...

Men poenget mitt er at når man får tak i skikkelige saker, så er det noe annet enn den times/halvannet sløve , smågnomende, småeuforiske og avkoblende rusen til standard hasj.
Er det noe tak i sakene, så blir det skikkelig aktivitet i hodet og jeg merker faktisk små små assosiasjoner til den ene svake fleinsoppturen jeg har hatt (1.3 g tørket). I tillegg til at det varer 2-3 timer, kanskje 4. For min del så er jeg mest glad i goood gnooome hasj, men for all del, en mørk sofa-hasj er ikke å forrakte innimellom det heller.
Sist endret av Dsverre; 24. januar 2008 kl. 14:21.