View Single Post
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Har fått beskjed om å skjerpe meg fra både Dodecha, Ztaale og flere, og har enormt stor respekt for at de har tatt seg tid til å sende meg PM, forklare hva jeg gjør galt, slette innleggene mine i stedet for å bare banne meg fra forumet som mange andre ville gjort. Banning er en uting.Jeg fortjente det absolutt første gangen, og sannsynligvis også med denne brukeren.
Vis hele sitatet...
Bare for å oppklare: Det er bare spamboter og åpenbare nyregga troll som ryker permanent uten noen form for diskusjon. Alle marginalt etablerte brukere har fått PM'er og midlertidige utestengelser før vi finner frem hammeren. Det kommer til et punkt hvor vi går lei, men da de sakene blir alltid diskutert og vi har prøvd ulike sanksjoner først. Jeg skal ikke si at prosessen er feilfri eller forferdelig etterprøvbar eller forutsigbar, men det er ikke sånn at noen admins eller crew bare pælmer ut folk som ellers hadde sluppet unna med en advarsel fra andre. Vi kommuniserer en del sammen og er ganske samkjørte.

Sitat av Gamgee Vis innlegg
Jeg har hørt at nso har laget et script som autogenererer kvalitetspoeng til hans egen bruker
Vis hele sitatet...
Det har jeg også hørt!
Fra deg.
Jeg trodde nemlig selv at han bare ville ha stappet de rett inn i databasen hvis han ville ha flere. Ikke at han har så forbanna mange, da. nso, du burde slutte å poste møl og heller ta deg tid til å skrive noen gode innlegg, i alle fall innimellom!