View Single Post
Når det gjelder de andre vet jeg ikke hvor tydelig de har gjort det, men de to han bor med har hvertfall gjort en stor innsats for å hjelpe han gjennom å tilby et sted å bo der han føler seg komfortabel, slik han han kom seg over kneika med å flytte hjemmefra og føle han står på egne bein.
Vis hele sitatet...
Håper jeg tolker hovedinnlegg helt feil for når jeg leser det så virker det nesten som de to han bor med trengte 1 ekstra i bofellesskapet som kunne bidra til at de selv fikk lavere utgifter og siden de ikke fant andre så overtalte de sin gamle "kompis". Den gode kompisen som støtt ble driti ut i plenum til felles forlystelse for resten av gjengen slik at resten av gjengen virkelig kunne kjenne hvor bra det er selv.

Det virker ikke som en god løsning at han som sliter skal bo med de verste apekattene. Sikkert en god løsning om du får med deg vennen til en annen plass. Kanskje er det litt mestring bare i det. At han kan føle at han har kommet litt videre og kan puste litt friere i en ny by med nye muligheter?

Eller kanskje det han egentlig trenger er å komme helt fra alle dere, kanskje er det tungt på mange måter å være rundt dere. Mennesker han i unge år gjerne ønsket var hans ekte venner, men som virkelig fikk ham til å føle seg nedrig og mindreverdig fremfor å støtte ham og bygge ham opp.
Sist endret av random67489; 14. mai 2019 kl. 09:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.