View Single Post
Code39's Avatar
Trådstarter
191
Lurer på en ting ang. memtest86, har kjørt det på den PCen og etter 13 min. hadde den funnet over 58000 feil i rammen og da crashet PCen, restartet PCen og kjørte memtest igjen etter noen timer crashet PCen igjen og da hadde den funnet ca. 23000 feil, når memtest crashet denne gangen skiftet delerl av teksten til andre bokstaver og annen tekstfarge og andre tegn. Restartet og startet testen på nytt etter noen timer sto det at testen var ferdig og jeg kunne restarte, men fortsatt kjørte testen og lagde nye linjer å søke for i rammen, etter en ca. halv times tid holdt den fortsatt på og jeg måtte dra. Etter ca. en uke ringte han opp igjen og sa at testen hadde kjørt siden jeg gikk og at den fortsatt ikke hadde funnet noen feil eller crashet.

Derfor lurer jeg på om det har noen misjon at memtest fortsetter å kjøre etter at den sier den er ferdig. Kom akkurat til å tenke på at memtest kan reparere feil i rammen også, kan det vere det som har skjedd her?

Da PCen har vært på service hos Komplett flere ganger har de kjørt memtest og finner ingen feil, ifølge det brevet som kom tilbake med den.

Har ikke fått testet Windows eller sett på PCen siden jeg forlot den sist, men kan det hende at memtest har fikset problemene i rammen?